Overslaan en naar de inhoud gaan

Madurodam naar The Gardeners voor merkactivatie zomercampagne

De campagne heet ‘Madurodam. Moet je meemaken.’
Madurodam
© 123RF
Madurodam
© 123RF

Madurodam heeft The Gardeners gevraagd een merkactivatie te ontwikkelen voor de zomercampagne ‘Madurodam. Moet je meemaken.’. De meeste volwassen Nederlanders denken bij Madurodam nog steeds aan de miniatuurstad uit hun jeugdherinneringen, terwijl Madurodam inmiddels is uitgegroeid tot eigentijds themapark, waar voor jong en oud van alles te beleven valt. Er zijn verschillende (indoor) attracties en met spellen en digitale media komen ‘de grote verhalen van Nederland’ tot leven. 

related partner content for mobile comes here

De activatie, geïntegreerd met een pr- en social mediatraject, moet daarom een nieuw licht werpen op Madurodam.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in