Overslaan en naar de inhoud gaan

McDonald’s navigeert je met deze friet-billboards naar een vestiging

De outdoor-uitingen van de keten zijn te zien langs de Franse wegen.
McDonald's
McDonald's

De Franse McDonald’s probeert weggebruikers te verleiden tot een bezoekje aan een vestiging van de fastfoodketen met een nieuwe outdoor-campagne. Met verschillende uitingen wordt de route getoond naar de dichtstbijzijnde McDonald’s-vestiging.

related partner content for mobile comes here

De routebeschrijving bestaat uit gele lijnen, afgeleid van de frietjes van de keten, die navigeren naar een restaurant. Er zijn 64 varianten bedacht die aangeven dat je bijvoorbeeld linksaf moet slaan, of de tweede of derde afslag van een rotonde moet nemen. De campagne is afkomstig van de Parijse vestiging van TBWA.

Vorig jaar kwam McDonald’s ook met een outdoor-campagne, waarbij verkeersdeelnemers naar een vestiging van de keten werden genavigeerd. Deze uitingen werden ontwikkeld door het Canadese bureau Cossette en waren te zien in het straatbeeld van Toronto. Die campagne won toen nog een Leeuw in Cannes.

Cossette
De uitingen van de Canadese McDonald's
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Kees

Ik begrijp de boodschap als: hoe rij je met een grote bocht om McDonald's heen?

Ruben

Hebben goed gekeken naar huisstijl van Boijmans van Beuningen

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in