Overslaan en naar de inhoud gaan

Doritos steekt spel ‘doen, durven of de waarheid’ in een nieuw jasje

Het chipsmerk maakt een eigen variant van het spelletje voor Google Assistent.
Doritos
Doritos

Wie kent het spelletje ‘doen, durven of de waarheid’ niet? Doritos lanceert vandaag een eigen variant voor Google Assistent. De organisatie is naar eigen zeggen het eerste foodmerk dat een spraakgestuurde game op de Nederlandse markt brengt. Het spel is ontwikkeld door de Scrambled Group. 

related partner content for mobile comes here

Spannende, gênante of grappige vragen; daar draait ‘Doritos Truth or Dare’ om. Het chipsmerk heeft het bekende spel in een nieuw jasje gestoken om jongeren tussen de 16 en 24 jaar te bereiken (de zogeheten ‘hyperlifers’).

'Het is voor ons belangrijk om te begrijpen hoe deze technologie door onze doelgroep wordt gebruikt en te testen welke rol het speelt in de customer journey', vertelt Anneke Bakker, digital activation manager bij PepsiCo. 'We ontwikkelen een spel voor Doritos, omdat we graag de jonge hyperlifer willen bereiken met digitale campagnes.'

Om te spelen moeten gebruikers zeggen 'praat met Doritos Truth or Dare’.

De stem is ingesproken door presentator en (stem)acteur Jorn van Vrijaldenhoven.

Het spel wordt aangejaagd via 
Instagram, Facebook en Snapchat.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in