Overslaan en naar de inhoud gaan

Ruim het Vondelpark op en krijg een gratis IJwit

Niet iedereen ruimt zijn puin op na een bezoekje aan het Vondelpark. Daar wil Brouwerij 't IJ een stokje voor steken.

Brouwerij 't IJ zet bezoekers van het Vondelpark aan tot opruimen. In ruil voor één volle vuilniszak, krijgen zij een consumptiemunt bij proeflokaal ’t Blauwe Theehuis. Met de ‘IJtje voor Karweijtje’-campagne wil de brouwerij het park spic en span houden.

related partner content for mobile comes here

Tijdens de zomerdagen ligt het Vondelpark bezaaid met pizzadozen, blikjes en boodschappentassen. Daar wil Brouwerij 't IJ een stokje voor steken. Op warme dagen deelt de brouwerij op de bakfiets vuilniszakken uit en bezoekers kunnen die zelf ophalen bij proeflokaal 't Blauwe Theehuis.

Wie een volle zak retourneert, krijgt er een consumptiemuntje voor terug, waarmee ze bijvoorbeeld een IJwit kunnen halen. Op deze manier wil het merk zijn nieuwe proeflokaal op een sympathieke manier promoten.

De campagne is bedacht door het freelance duo Glenn van de Dood en Boudewijn Bosman (voorheen creatief team bij Being There). 

Credits

Concept:                                  Glenn & Boudewijn

Video
Productiemaatschappij: New Amsterdam Film Company
Regisseur:                               David Eilander
Producer:                                 Laura Hannewijk
Director of Photography:         Gabor Deak
Editor:                                      Daan Adèr
Grading:                                   Ruben Labree
Voice Over:                              Abel van Gijlswijk
Muziek:                                    The Spinshots - Line of life

 

Afvalbakfiets & inleverpunt
Productie:                                 Schaalwerk
Ontwerp:                                  Falco Webbink

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in