Overslaan en naar de inhoud gaan

Mercedes-Benz lanceert internationale campagne voor Actros-trucks

De campagne is ontwikkeld door MCR Reclamebureau uit Den Haag.
Actros
Actros

Mercedes-Benz komt met een Europose introductiecampagne voor de nieuwe Mercdes-Benz Actros-vrachtwagen. De campagne bouwt voort op vergelijkingstest Fuel Duel dat in 2010 in Nederland is ontwikkeld voor het automerk. Overigens werd dat werk destijds ook bekroond met een SAN Accent.

related partner content for mobile comes here

Go the extra mile

De Fuel Duel-test maakt het mogelijk voor transportondernemers om het brandstofverbruik van hun eigen vloot te vergelijken met de Mercedes-Benz Actros. Nu wil het merk voortbouwen op het Fuel Duel-concept met een nieuwe campagne. Als onderdeel van deze campagne mogen Nederlandse transportondernemers twee weken lang gratis gebruik maken van een Mercedes-Benz Actros-truck. Op deze manier kunnen ondernemers de vrachtwagen makkelijk vergelijken met voertuigen uit hun eigen wagenpark.

Boordcomputersysteem Fleetboard moet ervoor zorgen dat alle data worden bijgehouden. Mercedes-Benz is – als vanzelfsprekend – vooraf van mening dat het zeer waarschijnlijk is dat de Actros-truck zuiniger is dan de meeste andere trucks. Daimler, waar Mercedes-Benz onder valt, heeft MCR Reclamebureau uit Den Haag gekozen om de introductiecampagne internationaal uit te rollen in 28 landen en 22 talen. Bij deze campagne heeft het bureau het concept ‘Go the extra mile’ ontwikkeld en uitgewerkt in onder andere een logo, voertuigbestickering, website, content en animatie. De animatie is ontwikkeld met Lukkien.

Logo
Het campagnelogo, ontwikkeld door MCR Reclamebureau.
Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

De campagnevideo voor Fuel Duel.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in