Vervolg Mono-campagne: ‘Laat je telefoon lekker zitten’
De overheid komt met een vervolg op de MONO-campagne. Sinds juli is het vasthouden van een mobiel voor fietsers verboden. Wie wordt betrapt, riskeert een boete van 95 euro. De campagne, gemaakt door Roorda, moet fietsers daarop wijzen.
De actie ‘Laat je telefoon lekker zitten’ moet fietsers informeren en aansporen tot het juiste gedrag, verklaart Joeri Jansen, creative director Roorda. ‘In een opvallende serie van diverse achterwerken tonen we het goede voorbeeld en bieden we een concreet handelingsperspectief.’
De posters verschijnen op scholen, overheidsinstellingen en in bushokjes.
Vacatures
Allround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en MilieuCredits
Creative Director: Joeri Jansen
Art Director: Dyon Ruijter
Copy Writer: Tom van der Veldt
Strategie: Floor Busch (Roorda) en Christine Swankhuisen (Tabula Rasa)
Bureau producer: Rosalie Sentse
Account: Ellis Vis
Typografie: Jorn Slotboom
Fotografie: Arthur Mebius
Styling: Angela Kuperus
Beeldbewerking: Stephan Lesger
Opdrachtgever: Michiel Dammen (DPC) en Rob Jan Hendriks (Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat)
Media inkoop: Initiative
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidAls docent wil ik graag de poster in mijn lokaal ophangen. Hoe of waar kan ik deze poster verkrijgen?