Overslaan en naar de inhoud gaan

Vervolg Mono-campagne: ‘Laat je telefoon lekker zitten’

De actie moet fietsers wijzen op de boete voor appen en bellen op de fiets.
MONO-campagne
MONO-campagne

De overheid komt met een vervolg op de MONO-campagne. Sinds juli is het vasthouden van een mobiel voor fietsers verboden. Wie wordt betrapt, riskeert een boete van 95 euro. De campagne, gemaakt door Roorda, moet fietsers daarop wijzen.

De actie ‘Laat je telefoon lekker zitten’ moet fietsers informeren en aansporen tot het juiste gedrag, verklaart Joeri Jansen, creative director Roorda. ‘In een opvallende serie van diverse achterwerken tonen we het goede voorbeeld en bieden we een concreet handelingsperspectief.’

related partner content for mobile comes here

De posters verschijnen op scholen, overheidsinstellingen en in bushokjes.

MONO-campagne

Credits

Creative Director: Joeri Jansen
Art Director: Dyon Ruijter
Copy Writer: Tom van der Veldt

Strategie: Floor Busch (Roorda) en Christine Swankhuisen (Tabula Rasa)
Bureau producer: Rosalie Sentse
Account: Ellis Vis
Typografie: Jorn Slotboom
Fotografie: Arthur Mebius
Styling: Angela Kuperus
Beeldbewerking: Stephan Lesger
Opdrachtgever: Michiel Dammen (DPC) en Rob Jan Hendriks (Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat)
Media inkoop: Initiative

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Edwin

Als docent wil ik graag de poster in mijn lokaal ophangen. Hoe of waar kan ik deze poster verkrijgen?

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in