Overslaan en naar de inhoud gaan

Cannes 2019: Aanstormend talent in gesprek met senior vakgenoten

Inspirerende vraaggesprekken tussen juniors en seniors
Partner
Embassy of Dutch Creativity

This year we celebrate the 5th edition of the Embassy of Dutch Creativity,the Dutch creative trade mission, taking place during the Cannes Lions Festival. The mission is to inspire the global creative community with the Dutch spirit of innovation and entrepreneurship and Amsterdam’s creative DNA: open-minded, multicultural and interdisciplinary.

Lees meer

Our ambassadors, a collective of award-winning creative leaders across all disciplines, invite you to join meaningful exchanges and social fun at our space at the beach. Our aim is to connect with global talent, clients, partners and media and dream up exciting collaborations over a cold drink.

Lees minder
Yvonne Prins
Gesprek tussen junior vakgenoten en Yvonne Prins (VEA & UM)
© Frank Pynenburg
Yvonne Prins
Gesprek tussen junior vakgenoten en Yvonne Prins (VEA & UM)
© Frank Pynenburg

Inspirerende vraaggesprekken tussen twee junioren en een senior vakgenoot

De Embassy of Dutch Creativity sloeg vorige week voor de vijfde keer z’n tenten op in Cannes. Doel was om Nederlandse creativiteit en ondernemerschap te laten zien aan een internationaal publiek en Nederland te promoten als dé plek voor talent, samenwerking en leidende creatieve ontwikkelingen. De missie was ook om Nederlandse partijen te verbinden aan jong en aanstormend talent.

Gedurende de week organiseerde de Embassy of Dutch Creativity daarom iedere ochtend een vraaggesprek tussen twee junioren en een senior vakgenoot. Met een croissantje, een kopje koffie of een glaasje water werden de presentaties van de vorige dag doorgenomen. Verhalen van vroeger werden gedeeld. De laatste inzichten werden uitgewisseld. Wat was er opgevallen aan het festival? Welke inzichten waren er opgedaan? Welk advies had de senior aan deze Jonge Honden en RA*W Advertisers?

Het resultaat is een vijftal inspirerende gesprekken tussen aanstormend talent en meer senior vakgenoten. Alle video’s zijn hier te vinden.

Mark Stockx (Twitter)

Hoe kunnen merken meedoen met de conversatie op Twitter? Conflicteert “talkability” met creativiteit? Op welke manier kan je als merk Twitter inzetten? 

Junior vakgenoten in gesprek met Mark Stockx (Twitter)

Talmon Kochheim (VEA) in het Engels

Welk inzicht is Talmon Kochheim het meest bijgebleven? Hoe belangrijk is diversiteit voor de Nederlandse creatieve industrie? Welk advies heeft Talmon voor deze junioren?

Junior vakgenoten in gesprek met Talmon Kochheim (VEA)

Yvonne Prins (UM & VEA)

Wat was Yvonne tot nu toe opgevallen in Cannes? Welke trend is er de laatste tijd veranderd? Op welke manier haal je het beste uit het festival?

Junior vakgenoten in gesprek met Yvonne Prins (UM & VEA)

Jan Rijkenberg (BSUR)

Welke inzichten heeft Jan opgedaan? Wat is er met “content” aan de hand? Welke ontwikkeling moéten bureau simpelweg stopzetten? 

Junior vakgenoten in gesprek met Jan Rijkenberg (BSUR)

Antoinette Hoes (DDB Germany) in het Engels

Welke presentatie in Cannes is Antoinette het meeste bijgebleven? Van wie was die presentatie? Op welke manier creëer je “weird shit”? 

Junior vakgenoten in gesprek met Antoinette Hoes (DDB Germany)

Blijf op de hoogte van de Embassy of Dutch Creativity:

https://www.linkedin.com/company/embassyofdutchcreativity

https://www.facebook.com/EmbassyofDutchCreativity/

https://twitter.com/Dutch_Embassy

https://www.instagram.com/embassyofdutchcreativity/

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Embassy of Dutch Creativity

This year we celebrate the 5th edition of the Embassy of Dutch Creativity,the Dutch creative trade mission, taking place during the Cannes Lions Festival. The mission is to inspire the global creative community with the Dutch spirit of innovation and entrepreneurship and Amsterdam’s creative DNA: open-minded, multicultural and interdisciplinary.

Lees meer

Our ambassadors, a collective of award-winning creative leaders across all disciplines, invite you to join meaningful exchanges and social fun at our space at the beach. Our aim is to connect with global talent, clients, partners and media and dream up exciting collaborations over a cold drink.

Lees minder
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in