Overslaan en naar de inhoud gaan

Merken gaan onzorgvuldig om met online reputatie

Uit onderzoek van GUC Agency blijkt dat er nog veel te halen valt op het gebied van reputatiemanagement.
Online
Online

Reputatiemanagement van merken op social media loopt nadrukkelijk achter op de eigen webcare. Dat blijkt uit de resultaten van het jaarlijkse Digital Dialogues Pulse-onderzoek (#DDP06) van GUC Agency. Op bijna de helft van de berichten, waarin een bedrijf of merk wordt besproken, wordt door het desbetreffende bedrijf of merk niet gereageerd. Het gaat hier om berichten op social media, die niet direct aan hen zijn gericht, maar die wél over het bedrijf of merk gaan.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Kees

De reactie van de vorige hoogste baas van @Unilever, Paul Polman, op kritiek via Twitter op zijn opdringerige en onbeschofte tv-reclames van het type "dit programma wordt mede verpest door Paul Polman van Croma/Unilever" was het blokkeren van de criticus. Ik gaf hem nog een kans om in te grijpen in zijn organisatie. Maar nu heb ik dus alle Unilever-producten uit mijn huishouden verbannen. Nooit meer Unox, etc. etc.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in