Overslaan en naar de inhoud gaan

Pathé heeft een hitteplan

De campagne moet Nederlanders helpen verkoelen in het donker.
Pathe
Pathe

Nederland puft en zucht door de hitte en daar speelt Pathé op in. Het merk promoot een bioscoopbezoek als 'coolste uitje' om te doen.

related partner content for mobile comes here

'In de zalen hangt een constante temperatuur van ongeveer 19 graden', laat Susanne Damen, manager brand & communications, weten. Ook zegt zij - met een knipoog - dat je er ook andere zomerse uitjes kunt vinden, zoals een safari (een verwijzing naar The Lion King) en achtbanen (waarmee ze doelt op de 4DX-zalen). Het merk hoopt dat mensen die zomeruitjes plannen, vaker overwegen om naar Pathé te komen.

De bannercampagne wordt uitgerold op weer- en informatiewebsites zoals Nu.nl, Dagjeweg.nl en Weeronline.nl. Maar ook als branded content bij titels van De Persgroep. In de steden Amsterdam, Rotterdam, Eindhoven, Tilburg, Den Haag en Arnhem komt een digital out of home-campagne. Verder is de actie ook te zien op social media en in de theaters.

Pathé

Credits

Strategie: Pathé (Susanne Damen, Yvet Berendsen)
Mediabureau’s: UM en Oogst
Vormgeving: Onze Kapel
Social: Yune

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in