Overslaan en naar de inhoud gaan

Bekijk de tien winnaars van het tweede kwartaal Ster Gouden Loeki

Deze tv-commercials gaan op voor de Gouden Loeki 2019.
Gouden Loeki
Gouden Loeki

Antea Group en Leo Burnett Amsterdam met 'De brug

related partner content for mobile comes here

Blokker en Alfred International met 'Wij zijn Nederland

Diabetes Fonds en Big Amsterdam met 'Dit is diabetes voor Bloem'

Jumbo en Alfred International met 'Of je worst lust'

Lidl en Joe Public met 'Hollandse weken'

McDonald's en TBWA\Neboko met 'Dagje uit'

Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS) en Publicis met 'Hey het is oké - angststoornissen' 

Nike en Wieden + Kennedy Portland met 'Dream Further' 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Ohra en Joe Public met 'Bermtoerisme'

Plus en J. Walter Thompson Amsterdam met 'Goed eten is samen eten'

Elk kwartaal kiest een onafhankelijk publiekspanel van GfK de tien favoriete commercials van dat kwartaal. Dit levert in totaal 40 kwartaalwinnaars op. Deze zijn opnieuw aan een onafhankelijk panel van GFK voorgelegd, met als resultaat deze top 10.

De winnaar van de Ster Gouden Loeki wordt voor 50 procent bepaald door het publiekspanel en voor 50 procent door het Nederlands publiek.

Dit waren de winnaars van het eerste kwartaal.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in