Overslaan en naar de inhoud gaan

Kult&Ace start Pact-platform om jongeren te betrekken bij het creëren van campagnes

Het onafhankelijke bureau zegt met PACT een jonge en creatieve doelgroep aan te boren die merken kan helpen met het maken van hun campagnes.
Melanie Bosveld
Melanie Bosveld
© Fotograaf: Bastiaan Sizoo
Melanie Bosveld
Melanie Bosveld
© Fotograaf: Bastiaan Sizoo

Het onafhankelijke bureau Kult&Ace start een nieuw marketingplatform met de naam Pact. Volgens Mèlanie Bosveld, oprichter van Kult&Ace, kan Pact merken helpen om toegang te krijgen tot een 'groot netwerk aan creatieve jongeren en culture shapers.' Die jongeren krijgen op hun beurt de kans om mee te werken aan grote campagnes en hun mening te laten horen. Bosveld geeft aan dat de input van jongeren in alle fases van het marketingproces centraal komt te staan.

related partner content for mobile comes here

Doelgroep binden en merktoekomst veiligstellen

Bosveld: 'Met PACT zijn wij het eerste marketing en research platform dat echt in contact staat met een jong, inclusief publiek en de Culture Shapers hiervan. Veel merken laten kansen liggen door niet goed naar de doelgroep te luisteren of te weinig van hun leefwereld te weten. Door een brede groep aan jonge consumenten en frontrunners te betrekken bij je campagne of product, kan je niet alleen deze groep aan je binden maar ook toegevoegde waarde bieden en zo de toekomst van je merk veiligstellen.'

Pitchen op commerciële opdrachten

De jonge creatieven kunnen via Pact pitchen op commerciële opdrachten en in aanraking komen met zogeheten Pact members. Dat zijn creatieven als Ron Simpson (The Avocado Show) en Baba Touré (Hammerfest), die via interviews, workshops en vraag-en-antwoordsessies de jongere generatie op weg willen helpen. 

Merken op hun beurt kunnen de members inschakelen als co-creator of consultant voor een case, mits hier ook jonge Pact-creatieven aan mee werken. 

Over Kult&Ace

Het communicatiebureau Kult&Ace heeft zich gespecialiseerd in het bereiken van Gen Z en millenials en werkt onder meer voor Puma, Pepsi, The Student Hotel, Gemeente Amsterdam en Foam Museum. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in