Consumentenbond kiest voor N=5
N=5 haalt het account binnen na een pitchtraject.

Consumentenbond kiest voor N=5

Consumentenbond kiest voor N=5
Na een uitgebreide pitchprocedure heeft de Consumentenbond gekozen voor creatief en strategisch merkbureau N=5. Het vorige bureau van de Consumentenbond was Dept, maar daar wordt niet volledig afscheid van genomen, zegt een woordvoerder van de Consumentenbond: 'Er zijn nog steeds een aantal activiteiten die zij voor ons uitvoeren.'
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Laten voelen
De Consumentenbond en N=5 melden de komende tijd samen toe te werken naar een nieuwe merkcampagne, met name gericht op millennials. 'De campagne moet laten voelen waar de Consumentenbond voor staat en wat de meerwaarde is van de grootste onafhankelijke vereniging van én voor consumenten in Nederland.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe pitch werd begeleid door Leone B.V.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid