Overslaan en naar de inhoud gaan

In bad met Nicolette Kluijver in nieuwe Groendus campagne

Imagine People produceert de nieuwe campagne voor Groendus met Nicolette Kluijver in de hoofdrol.
Nicolette Kluijver in Groendus campagne
Nicolette Kluijver in Groendus campagne
© Groendus
Nicolette Kluijver in Groendus campagne
Nicolette Kluijver in Groendus campagne
© Groendus

À la The Big Short spreekt Nicolette Kluijver zakelijke beslisser aan vanuit een bubbelbad. Met de campagne, die vanaf vandaag te zien is, willen Groendus en Kluijver bewustwording creeren over het feit dat de energiemarkt niet transparant en groen genoeg is. ‘Het energienetwerk loopt vast, zonnepanelen worden uitgezet als de zon te veel schijnt en groene stroomcertificaten blijken een stuk minder groen dan ze blijken. We moeten nú veranderen! Voor een leefbare planeet, maar ook omdat verduurzamen vaak eenvoudiger en zeker lucratiever is dan de meeste bedrijven denken’ aldus Nicolette.

related partner content for mobile comes here

In bad met

Terwijl Nicolette in het bad stapt legt zij termen zoals energietransitie, GvO’s en netcongestie uit. Dit zijn termen waarvan men de betekenis moet weten als er wordt uitgelegd wat er mis is met het huidige fossiele energiesysteem.

Groendus CEO René Raaijmakers: ‘We kijken in de koplampen van een naderende crisis. Onduidelijkheid, complexiteit en verkeerde beloftes over duurzame energie houden velen van ons in de wachtstand. Daarom zijn we blij dat Nicolette Kluijver voor ons het bubbelbad instapte en zakelijk Nederland wakker schudt.’

De commericial wordt via verschillende on- en offline kanalen verspreid en ook zal er een radiovariant te horen zijn op Radio 1 en 2. De commercial is bedacht door het marketingteam van Groendus en geproduceerd door videocontentbureau Imagine People.

Groendus

Groendus is in maart 2021 ontstaan uit het samengaan van zes specialistische bedrijven, in onder andere zonnestroom en andere duurzame energiediensten.

Bekijk de commercial hieronder. 

'In bad met' campagne Groendus

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in