Overslaan en naar de inhoud gaan

Joe Public wint pitch AutoTrack en tekent voor nieuwe campagne

Multimediale campagne maakt duidelijk dat team van autoplatform klaarstaat om te helpen bij zoektocht naar ideale auto.
still commercial autotrack
still commercial autotrack

Een nieuwe vriend die niet in de auto past? In zijn nieuwe commercial maakt online autoplatform Autotrack duidelijk dat zijn team klaarstaat om hulp te bieden bij de zoektocht naar de ideale auto.

related partner content for mobile comes here

Het filmpje is onderdeel van een nieuwe campagne die vandaag van start gaat. Er zijn tv-, radio- en online-commercials, maar ook printadvertenties, digitale campagnemiddelen en online-content en explainervideo’s. Daarnaast is er een B2B-campagne ontwikkeld waarin het team ook de hoofdrol speelt.

De campagne is het eerste werk van Joe Public Amsterdam, dat na een pitch werd gekozen door Autotrack, een onderdeel van Automotive Mediaventions (DPG Media en Mediahuis).

‘Na het pitchtraject zijn we vol gas aan de gang gegaan om binnen een paar weken deze grote productie gerealiseerd te krijgen’, zegt Antoine Houtsma, managing director bij Joe Public Amsterdam.

Versimpelde pay-off

Het bureau won de competitie vanwege zijn ‘creatieve benadering en diepgaande begrip van onze missie’, zegt  Ingrid Spierts, verantwoordelijk voor marketing bij Automotive Mediaventions. ‘Ze hebben ons overtuigd dat ze de juiste keuze zijn om ons verhaal te vertellen en de ervaring van onze gebruikers te versterken.’

Voor de nieuwe campagne is de oude regel ‘Check, check, AutoTrack’  in een vernieuwd en versimpeld jasje teruggekeerd: ‘Check. AutoTrack’. Dit komt in de campagne steeds terug als het antwoord op een vraag, en naast de pay-off is het tegelijkertijd een oproep om het te bekijken of ervaren op AutoTrack.nl.

 

Credits:

Verantwoordelijk bij AutoTrack: Ingrid Spierts, Cynthia Blaazer, Sander van den Hout, Iris Tullenaar, Rico van der Vies

Bureau: Joe Public Amsterdam

Creatie: Ruben van Dijk, Mats Wilke

Strategie: Thecla Schaeffer

Account: Maaike van ‘t Klooster

Designer: Bart ter Haar

Producer bureau: Merel Groenenboom

Productiemaatschappij: Joe Public Shoot

Producer: Fiona Jacob

Regisseur: Rene Nuijens

DOP: Gabor Deak

Edit: Will Judge

Online: Arjen Abbestee

Grading: Captcha!

Geluidsstudio, sounddesign & muziek: REC Sound

Animatie: Luc Thijssen

Fotografie: Arthur Mebius

Voice Over: Jim Deddes

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in