Overslaan en naar de inhoud gaan

Vier Mediaplus-medewerkers beginnen mediabureau The Committed Agency

Paulien van Stijn, Leon Bultman, Mark Blaauw en Babette Bakker gaan per 1 januari van start.
The Committed Agency
The Committed Agency

De vier Mediaplus-medewerkers Paulien van Stijn, Leon Bultman, Mark Blaauw en Babette Bakker beginnen per 1 januari een nieuw mediabureau: The Committed Agency (TCA). Deze boutique agency wil onderscheidend zijn op enerzijds de manier waarop bedrijven bediend worden door een mediabureau en anderzijds door een ondernemende, effectieve en resultaatgerichte mediastrategie, -planning en -inkoop.

Om een soepele start van het nieuwe bureau te waarborgen verzorgt Mediaplus de backofficeactiviteiten. The Committed Agency is verder onafhankelijk.

related partner content for mobile comes here

Het nieuwe bureau wil ook het onderscheid maken met 'een pragmatische aanpak voor klanten met complexe mediavraagstukken, vaak business-to-business en met name in de Nederlandse markt. De ervaring die de vier de afgelopen jaren bij Mediaplus hebben opgedaan, vormt hiervoor een basis.'

'Wij hebben gemerkt dat professionele en persoonlijke dienstverlening, gebaseerd op kennis van de business van de klant én wederzijds respect de beste campagneresultaten oplevert.' 

In januari komt The Committed Agency met meer informatie over projecten en klanten.

Van Stijn was directeur van bureau Wisecrackers, sinds 2018 onderdeel van Mediaplus (eerst Mediaxplain).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in