Overslaan en naar de inhoud gaan

Detacheerder Maandag kiest voor creatief bureau The Family Amsterdam

'Al bij de eerste ontmoeting was er sprake van een goede klik, duidelijke taal, geen bullshit en wederzijds begrip.'
Maandag kiest voor The Family
Maandag kiest voor The Family
© Maandag
Maandag kiest voor The Family
Maandag kiest voor The Family
© Maandag

The Family Amsterdam, dat met het winnen van de pitch het creatieve en strategische bureau Dawn opvolgt, gaat voor detacheerder Maandag, dat zoekt naar een aanscherping van het merk, aan de slag. 'Al bij de eerste ontmoeting was er sprake van een goede klik, duidelijke taal, geen bullshit en wederzijds begrip. Dan kun je snel en lekker doorschakelen', aldus Joris Kuijpers, mede-oprichter van The Family Amsterdam.

related partner content for mobile comes here

De merkgedachte werd al in nauwe samenwerking tijdens de pitch bedacht. De uitingen, die zullen verschijnen in verschillende media, worden op dit moment ontwikkeld. 

Aanscherping

Maaike Bakker, international brand director van Maandag: ‘In dit pitchproces hebben we een aantal sessies gehad met verschillende bureaus. The Family voelde eigenlijk vanaf het eerste moment goed aan waar wij behoefte aan hadden. Daarnaast is het een ondernemende club mensen met een frisse energie. Iets waar wij onszelf in herkenden en waardoor er dus al snel een klik was.'

Ed van Bennekom creatief directeur van The Family: ‘Maandag heeft de energie en drive van een startup. Zoals wij het ervaren hebben, zijn het ondernemers die weten wat ze willen en ook echt durven kiezen omdat ze ergens in geloven. Bovendien vinden wij al heel veel dingen heel erg sterk bij Maandag. Wij hebben daar echt respect voor en we gaan er samen alles aan doen om Maandag tot een nog groter succes te maken.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in