Overslaan en naar de inhoud gaan

Adeptiv gaat verder onder de naam Springbok

Adeptiv werd vorig jaar ingelijfd door het Belgische Springbok. De groep heeft ambitie op korte termijn verder te groeien.
Springbok
Springbok

Springbok, het van oorsprong Belgische digitale agency, kondigt vandaag aan dat vanaf heden alle merken die onder haar vlag vallen verder gaan onder de naam Springbok. Het gaat om Adeptiv - met daaronder de labels Searchresult en Yourzine - en Rise + Shine in België. In totaal werken er meer dan 280 mensen voor het bureau met vestigingen in Mechelen, Brussel, ‘s-Hertogenbosch, Utrecht en Amsterdam.

related partner content for mobile comes here

Springbok is de afgelopen jaren sterk gegroeid. Eind 2020 werd Adeptiv overgenomen waardoor in één klap een grote digitale marketing-speler ontstond. 

Verhaeghen, die zich met Springbok als doel heeft gesteld om een bedrijf neer te zetten dat over 100 jaar nog bestaat, vormt samen met Sammy Colson CEO van de groep. CCO Michiel van Riemsdijk is het gezicht van de Nederlandse activiteiten.

Springbok oriënteert zich momenteel op verdere strategische stappen, Het doel van de onderneming is niet om een one-stop-shop te worden, maar om ‘een digitale renaissance te ontketenen waarin moderne marketing tools niet worden gebruikt om zielloze omzetgroei te stuwen, maar om merken en culturen te creëren voor de lange termijn', aldus Verhaeghen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in