Volkskrant stopt betaalde e-mailkrant

De Volkskrant is gestopt met de betaalde e-mailkrant en heeft als opvolger een gratis Volkskrant-nieuwsbrief gelanceerd.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het betaalde e-mailproject van het dagblad is daarmee definitief ter ziele. Sinds 1998 publiceerde De Volkskrant zes dagen in de week een elektronische krant. Die was actueler dan de papieren krant. Dagelijks verschenen er ongeveer twintig artikelen in. Het aantal abonnees bleef steken op 15.000, omdat de klant niet bereid bleek te betalen.

Adjunct-hoofdredacteur Yvonne Zonderop noemt het betaalde e-mailexperiment geen mislukking. "Verschil met de e-mailkrant is het doorlinken, het gaat om een bredere krant en de toekomstige mogelijkheid tot verbijzondering.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie