Merken kunnen hun beste social-case inzenden voor The Best Social Awards

Een case inzenden kan tot 28 november, de prijsuitreiking vindt later plaats.

Afbeelding: aangeleverd

Merken die overtuigd zijn van de kwaliteit en impact van een eigen socialmediacase, kunnen die tussen 15 oktober en 28 november inzenden voor The Best Social Awards. De Business-categorie van het prijzenfeest is bedoeld voor bedrijven, instanties en overheidspartijen. 

Een case zoals een video of socialmedia-inhaker is in te zenden in één of meerdere categorieën. Ingediend werk moet oorspronkelijk gepubliceerd zijn tussen 24 november 2023 en 24 november 2024. Een case indienen kost 300 euro exclusief btw tot 14 november, daarna 350 euro exclusief btw.

Makers, zogeheten creators, maken kans op aparte prijzen. De genomineerden in de Audience-categorieën worden bepaald op basis van onderzoek van The Best Social, inbreng van een deskundige adviesraad en input van de community van The Best Social Media.

De datum van de prijsuitreiking van de elfde editie van het prijzenfestival moet nog gecommuniceerd worden.

Categorieën voor merken

  • Beste Agency

  • Beste AR/VR-toepassing

  • Beste Campagne

  • Beste Community Management

  • Beste Copywriting

  • Beste Influencer Campagne

  • Beste Inhaker

  • Beste Innovatie

  • Beste Merk

  • Beste Merk op Instagram

  • Beste Merk op TikTok

  • Beste Merk op YouTube

  • NIEUW: Beste Nieuwkomer

  • Beste Positive Impact

  • Beste Talent

  • Beste Video

  • NIEUW: Beste Videoserie

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie