Met een beetje knoeien kan iedereen ze krijgen. Maar om de doelgroep enigszins zuiver te houden voor de adverteerders moet de uitgever wel met enige regelmaat een wilsverklaring hebben van de lezertjes.
Waar werk je? En wil je andere info ontvangen? En, natuurlijk: wil je MT en Sprout blijven ontvangen?
Ik kreeg via de mail de oproep om naar een aanmeldsite te gaan. Daar moet ik mijn klantnummer en een pincode invoeren. Die twee getallen heb ik gehad in de eerste mail. Da's handig.
Maar dan gaat het fout. Sinds de eerste mail binnenkwam is de aanmeldpagina zeker anderhalve week vanwege technische storingen uit de lucht.
Jammer, niet handig, maar kan gebeuren.
Vervolgens krijg ik weer een mail van VNU of ik me nu eindelijk eens wil aanmelden. Sprout is weer in de lucht, MT nog niet. Ik meld me aan en VNU vraagt me het hemd van het lijf, maar dat zou ik ook doen.
Ik mag Sprout weer ontvangen. Maar dan krijg ik een paar dagen later weer een mail of ik me nu eindelijk eens wil aanmelden voor verlenging van het gratis abo op Sprout. Het systeem hapert.
MT stuurde me vandaag ook weer een mail en de site bleek toegankelijk. Ik mijn getallen ingevoerd en hup, weer een foutmelding: de gegevens worden niet herkend. Het zijn wel de gegevens die VNU me zelf gegeven heeft.
Natuurlijk: hier gaat ook wel eens iets fout. Maar dit is VNU Media! De uitgever, die zich er op laat voorstaan zo geweldig internet in de vingers te hebben, zou het toch beter moeten doen.
Of misschien willen ze wel gewoon dat ik de bladen niet meer krijg. Dat kan natuurlijk ook...
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!