In het persbericht is te lezen: ‘Door middel van deze samenwerking willen Starbucks en Shell een nieuwe standaard zetten voor koffie langs de weg en een rustige omgeving creëren waar weggebruikers kunnen ontspannen en bijtanken’.
Voor het design van de retail store bij het Shell-station Haarrijn aan de A2 (Breukelen) is gebruik gemaakt van de verkoopruimte van het tankstation, en de detaillering is ‘geïnspireerd op het moderne Amerika’.
Er is een zitgedeelte binnen en een aantal zitplekken buiten op het terras, en gratis Wi-Fi zal beschikbaar zijn.
Het is de bedoeling dat later in september een aantal Starbucks On The Go-concepten bij verschillende Shell tankstations komen. Dit is een zelfbedieningsconcept (in samenwerking met de zelfbedieningspartner Selecta), ‘dat de koffiehuiservaring uitbreidt en consumenten een plek geeft om uit te rusten, op te laden en anderen te ontmoeten’.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!