Wat kan de marketeer doen in deze tijden? Welke organisaties komen sterker uit een recessie en hoe doen ze dat? Marketeers van A-merken nemen vaak de verkeerde acties in tijden van economische tegenwind.
Wat kunnen marketeers nu wel doen?
Moet je nu echt focussen op de vaste klanten?
En wat leert de wetenschap ons over marketing in lastige tijden?
Kom op 18 maart naar het Recessiemarketing-congres van het Tijdschrift voor Marketing. Leer hoe je deze recessie niet alleen kunt overleven, maar er ook sterker uit kan komen!
Tijdschrift voor Marketing organiseert op 18 maart een kort seminar over Recessiemarketing. Met praktische, meteen toepasbare oplossingen. In een middag krijg je een anti-recessie-shot.
Sprekers zijn Arjanneke Teeuw (Healthy People en ex-P&G), Rogier van Kralingen (Innoa), Marnik de Kimpe (Universiteit van Tilburg) en Jaap Favier (Forrester). Roland van Kralingen zorgt voor inspiratie en een heuse survivalkit (en u krijgt ook zijn boek 13 Wetten van Recessie Marketing).
Locatie: Pakhuis De Zwijger in Amsterdam.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!