Onna-onna: verzekering voor vrouwen

Er is een verzekeringsmerk geïntroduceerd speciaal gericht op vrouwen: onna-onna. De onna-onna autoschadeverzekering is de eerste in een reeks.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

'De premies van onna-onna zijn vanzelfsprekend laag, want vrouwen zijn geen brokkenmakers', meldt de verzekeraar. De vrouw krijgt wel pechhulp, geen opzegtermijn, geen eigen risico, vrije garagekeuze, snelle betaling - binnen vijf dagen -, driejarige nieuwwaardedekking en handtasdekking - die ook geldt voor de inhoud, zo is de belofte.'

'In marketingtermen doet aan doelgroepsegmentatie en productdifferentiatie, en komen wij nu met een full-serviceconcept', zegt Jorissa Neutelings, directeur van onna-onna. 'We richten onze verzekeringen alleen op vrouwen en hebben afstand genomen van de eenheidsbenadering, maar ook van de stereotypen. Dat bleek uit onze interviews: de ene vrouw is de andere niet, maar ze delen wel veel waarden als het om verzekeringen gaat.'

Achter onna-onna zitten zes mensen die ervaring hebben in de verzekerings- en marketingwereld. De pay off die het bedrijf voert: onna-onna is als jij!

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie