'De premies van onna-onna zijn vanzelfsprekend laag, want vrouwen zijn geen brokkenmakers', meldt de verzekeraar. De vrouw krijgt wel pechhulp, geen opzegtermijn, geen eigen risico, vrije garagekeuze, snelle betaling - binnen vijf dagen -, driejarige nieuwwaardedekking en handtasdekking - die ook geldt voor de inhoud, zo is de belofte.'
'In marketingtermen doet Onna-onna aan doelgroepsegmentatie en productdifferentiatie, en komen wij nu met een full-serviceconcept', zegt Jorissa Neutelings, directeur van onna-onna. 'We richten onze verzekeringen alleen op vrouwen en hebben afstand genomen van de eenheidsbenadering, maar ook van de stereotypen. Dat bleek uit onze interviews: de ene vrouw is de andere niet, maar ze delen wel veel waarden als het om verzekeringen gaat.'
Achter onna-onna zitten zes mensen die ervaring hebben in de verzekerings- en marketingwereld. De pay off die het bedrijf voert: onna-onna is als jij!
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!