Insites consulting winnaar Moawards

Het Belgische Insites Consulting werd gisteravond tot Marktonderzoekbureau van het jaar gekroond bij de Moawards, die voor de vierde keer werden uitgereikt.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

bestaat pas drie jaar in Nederland, maar was vorig jaar ook al genomineerd. Toen werd er niet gewonnen. Dit jaar haalde het bureau de belangrijkste prijs wel binnen. Ruigrok Netpanel (voor de derde keer bij de laatste drie) en Brainjuicer waren de andere genomineerden.

Insites won ook de prijs voor de Bureauonderzoeker van het jaar: Kristof de Wulf haalde deze prijs binnen. Michel ten Donkelaar van Kraft Foods werd bedrijfsonderzoeker van het jaar.

De Wetenschapsprijs van het jaar ging naar Annette Scherpenzeel en Robbert Zandvliet voor hun artikel Slapers en inactieven binnen online panels.

De Feedback Innovatie Award ging naar MeMo2.

Het juryrapport staat .

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie