Gouden Euro Effie's naar vijf bureaus

Vijf bureaus in vijf Europese landen, waarvan niet een uit Nederland, hebben deze week in Parijs een Gouden Euro Effie 2000 ontvangen van de European Association of Communications Agencies, de voormalige EAAA.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

In de categorie fast moving consumer good-food & beverages ging er goud naar Kasmer & Partner uit Duitsland voor het werk voor Red Bull, in non-food ging er goud naar Lowe Lintas & Partners in Frankrijk voor Omo, in de categorie farma ging er goud naar Forsman & Bodenfors in Zweden voor klant Libero, in
all other services was Kilroy Travels de gelukkige (bureau: Saatchi & Saatchi Copenhagen) en ten slotte in de categorie nieuwe media & e-commerce ging er goud naar Letsbuyit.com van bureau Abbott Mead Vickers in Londen.

In vier categoriën is er geen goud vergeven. Wel nog eens vier zilveren Euro Effies en zes bronzen varianten. Het werk van Saatchi voor Kilroy was tevens goed voor de Euro Effie Grand Prix, terwijl er een special print award ging naar Absolute Vodka ( in Frankrijk) en een 'Jury Special Distinction' was weggelegd voor Libero-luiers.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie