Corporate blogs laag gewaardeerd

Corporate blogs worden beneden gemiddeld beoordeeld. Ze worden meer toegepast, maar krijgen een lage waardering van managers.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het wereldwijde onderzoek van Bain & Company ‘Management Tools & Trends 2007’ richt zich op de 25 belangrijkste management tools. Dit jaar is corporate blogs voor het eerst opgenomen in het onderzoek.

Volgens het onderzoek gebruikt 30 procent van de bedrijven corporate blogs, maar de tevredenheid hierover is laag. Europese bedrijven maken met 20 procent het minst gebruik van blogs. Noord-Amerikaanse bedrijven zitten op 32 procent en de Aziatische bedrijven scoren het hoogst op corporate blogs met 39 procent. Het gebruik van blogs wordt evenredig veel gebruikt in kleine, middelgrote en grote ondernemingen. Opvallend is wel dat kleine bedrijven gemiddeld meer tevreden zijn over corporate blogs.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie