Ik heb hier al eerder betoogd dat er iets ernstig mis is is met Casema, maar het wordt alleen maar erger.
De telefoonlijn voor het klantcontact is inmiddels permanent overbezet.
Wachttijden van 30 minuten is standaard. Op de site van Casema kun je zien hoeveel telefoontjes er in de wacht staan, maar dat blijkt ook niet te kloppen.
Als ik op de site zie dat er nog maar tien minuten wachttijd is, bel ik en krijg vervolgens te horen dat het meer dan 30 minuten is.
Toen ik ze de vorige keer eindelijk aan de lijn kreeg over de foutieve afschrijvingen beloofde de dame dat ze het in orde zou maken en het geld terug zou storten, maar het gaat maar door.
Er wordt nog steeds te veel geld afgeschreven en op klachtenformulieren via e-mail wordt niet gereageerd, terwijl je binnen 24 uur antwoord behoort te krijgen.
Kan iemand dat bedrijf uit zijn lijden (en dat van mij) verlossen?
Ondertussen gaan ze gewoon door met werven van nieuwe klanten die ze niet kunnen bedienen.
Ik ga Jos Molenkamp (ceo Casema) maar eens bellen.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!