Overslaan en naar de inhoud gaan

Woerde, Moeken en Vinson bij Koffiedik Kijken 2015

Mark Woerde van Lemz, Matthijs Moeken van Jumbo en Ashley Vinson van Twitter spreken 8 januari op Koffiedik Kijken 2015, hét…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Matthijs Moeken begon ooit als strateeg bij PPGH/JWT, was campagneleider bij Leefbaar Utrecht en brand manager bij Danone, had anderhalf jaar zijn eigen reclamebureau Houdini en werkte bij Albert Heijn en C1000. Maar nu zit pas echt op zijn plek, als directeur Marketing van Jumbo Supermarkten van de Brabantse familie Van Eerd. 

related partner content for mobile comes here

is Twitter’s Head of Brand Strategy Benelux.  Ze werkt direct samen met topmerken, reclame- en (social)mediabureaus om creatieve oplossingen en strategieën te bedenken die impact hebben op Twitter en daar buiten.

is oprichter van Lemz en Letsheal.org en auteur van het boek ‘How Advertising will heal the World and your Business’. A man with a mission: meewerken aan een betere wereld.

De drie prominenten delen hun visie en geven hun voorspellingen voor 2015. Het evenement, waar jaarlijks zo’n 400 mensen op af komen en dat wordt georganiseerd door IAA, MWG, Vea en Adfo Groep, is op 8 januari in Escape, Rembrandtplein 11 in Amsterdam. 

Het programma start vanaf 16.00 uur en wordt afgesloten met de Nieuwjaarsborrel.

Naast de winnaar van het Gouden Koffiekopje 2014 worden ook de winnaars bekend gemaakt van de , de lijst van 100 vakgenoten die in 2014 het verschil maakten.

Wie volgen Simon Neefjes en Barbera Wolfensberger op en wie wint het Gouden Koffiekopje 2014: Boris Nihom, Michiel Buitelaar, Michiel Drijber, Jan Bennink of Heleen van Oord?

Ga naar de site van en meld je aan.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in