Wie wordt PR Talent van Nederland 2006?


Deelnemers schrijven in competitieverband een innovatief communicatieplan voor dit jongereninitiatief. De vier beste teams gaan door voor een heuse crisissimulatie en uiteindelijk de titel PR Talent van Nederland 2006. Van Hulzen Public Relations organiseert de wedstrijd voor de elfde keer voor studenten. Nieuw is dat dit jaar ook teams van communicatieprofessionals kunnen meedoen.
"Voor de ontwikkeling van ons vak is het goed dat jonge professionals worden getroffen door het public relations virus," aldus partner Carola van Kester. "Communicatie vanuit een maatschappelijke oriëntatie is immers een sterke basis voor een loopbaan in het communicatievak. Bovendien zijn wij altijd geïnteresseerd in jong talent voor ons bureau." Daarnaast hoopt Van Kester op een inspanning voor het goede doel: "De sterkste plannen gaan door naar Dance4Life. Dus doe niet alleen mee voor de eer en de leer, maar draag ook bij aan dit jongereninitiatief dat de krachten van jonge mensen bundelt in de strijd tegen HIV en aids."
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe case, het reglement en meer informatie over deelname zijn te vinden op de website www.prtalentenprijs.nl . De uiterste inzenddatum voor de plannen is 13 maart 2006.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid