Overslaan en naar de inhoud gaan

Wie wordt PR Talent van Nederland 2006?

Communicatieprofessionals krijgen de kans zich met elkaar te meten in de strijd om de Van Hulzen PR Talentenprijs 2006. Zij kunnen hun…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Deelnemers schrijven in competitieverband een innovatief communicatieplan voor dit jongereninitiatief. De vier beste teams gaan door voor een heuse crisissimulatie en uiteindelijk de titel PR Talent van Nederland 2006. Van Hulzen Public Relations organiseert de wedstrijd voor de elfde keer voor studenten. Nieuw is dat dit jaar ook teams van communicatieprofessionals kunnen meedoen.

related partner content for mobile comes here

"Voor de ontwikkeling van ons vak is het goed dat jonge professionals worden getroffen door het public relations virus," aldus partner Carola van Kester. "Communicatie vanuit een maatschappelijke oriëntatie is immers een sterke basis voor een loopbaan in het communicatievak. Bovendien zijn wij altijd geïnteresseerd in jong talent voor ons bureau." Daarnaast hoopt Van Kester op een inspanning voor het goede doel: "De sterkste plannen gaan door naar Dance4Life. Dus doe niet alleen mee voor de eer en de leer, maar draag ook bij aan dit jongereninitiatief dat de krachten van jonge mensen bundelt in de strijd tegen HIV en aids."

De case, het reglement en meer informatie over deelname zijn te vinden op de website . De uiterste inzenddatum voor de plannen is 13 maart 2006.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in