Overslaan en naar de inhoud gaan

Postbank wint Financial Marketing Award 2005

De Financial Marketing Award 2005 is gewonnen door de Postbank. Het Hypotheekoffensief 2005 van de Postbank kreeg afgelopen donderdag in…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De prijs werd uitgereikt door Heleen de Heer (Meeùs Groep) aan Vincent van den Boogert, marketeer bij de Postbank.

related partner content for mobile comes here

Generali behaalde met de No-claim beschermer een tweede plaats. Koster Verzekeringen eiste met de Eindejaarsactie 2005 de derde plaats voor zich op.

De Jongste Verzekeringen in Barendrecht kreeg de aanmoedigingsprijs voor het idee van een digitale uitvaartbank.

De prijs is een initiatief van het vakblad VVP en wordt jaarlijks uitgereikt. Vorig jaar won Westland Utrecht met een actie rond een hypotheekproduct.

De jury bestond dit jaar uit: Hans Kasper (Universiteit van Maastricht), Heleen de Heer ( Meeus Groep), Frits van Bruggen (Nationale Nederlanden), Theo van Vugt (Tijdschrift voor Marketing) en Theo van Duivenbode (ex-Stad Rotterdam Verzekeringen). Zij hebben de inzendingen beoordeeld en drie genomineerden voorgedragen. De criteria zijn: effectiviteit, creativiteit, klantgerichtheid en actualiteit.

De bezoekers van de Nationale Dag Financiële Marketing kozen vervolgens na een presentatie van de cases de winnaar.

De Postbank slaagde er in met een hevige campagne binnen een jaar uit te groeien tot de tweede hypotheekverstrekker van het land. Begin 2003 stond de Postbank op de 5e plaats met een marktaandeel van ongeveer 6 procent. In de eerste helft van 2005 steeg dat naar 9,3 procent. De marge op het product bleef daarbij overeind.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in