Suitsupply met Pakman
Suitsupply, gespecialiseerd in pakken, introduceert vandaag Pakman: The Game. Met het spel brengt het bedrijf de eerder gestarte…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Pakman is een adaptatie van superman (gefotografeerd door Carli Hermes). Suitsupply wil daarmee het zwaartepunt van haar communicatie definitief naar interactieve campagnes verschuiven.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
‘Wij geloven dat spraakmakende fotografie in combinatie met interactieve elementen de betrokkenheid van het publiek bij ons merk absoluut ten goede komt’, aldus Fokke de Jong, oprichter van Suitsupply.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe campagne werd ge-maakt door bureau Achtung.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid