Overslaan en naar de inhoud gaan

Walter Flaat chief data officer Dentsu Aegis Network Nederland

Ook begint DAN addressable targetingplatform M1 in januari volgend jaar.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Flaat (34) is managing director van het in 2015 begonnen data-label DAN DNA. Hij wordt met ingang van 1 november chief data officer en wordt verantwoordelijk voor technologie-ontwikkeling; data governance & privacy, GDPR, data- en technologie partnerships en de integratie met eventuele data-gerelateerde acquisities. Ook leidt hij het nieuw te lanceren M1. Ook blijft Flaat DAN DNA leiden.

related partner content for mobile comes here

M1


De nieuwe tak M1 begint in het eerste kwartaal van 2018 in Nederland en is het adresseerbare targetingplatform van het in 2016 door Dentsu Aegis Network overgenomen Amerikaanse Merkle. Volgens DAN is de toekomst van de industrie 'het gepersonaliseerd bereik van consumenten' en het netwerk wil daarop inspelen met M1.

De nieuwe tak M1 begint in het eerste kwartaal van 2018 in Nederland en is het adresseerbare targetingplatform van het in 2016 door Dentsu Aegis Network overgenomen Amerikaanse Merkle. Volgens DAN is de toekomst van de industrie 'het gepersonaliseerd bereik van consumenten' en het netwerk wil daarop inspelen met M1.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in