
De productbeoordelingen van Kieskeurig.nl worden voortaan ook op Beslist.nl getoond. Kieskeurig is onderdeel van Sanoma Uitgevers en heeft elke maand 2,3 miljoen unieke bezoekers die zich willen oriënteren op de aankoop van een product. Beslist, dat zelfstandig is, heeft er rond twee miljoen.
Volgens een woordvoerder van Kieskeurig maakt de helft van alle Nederlanders weleens gebruik van de site. Kieskeurig is niet bang dat klanten nu overlopen naar de concurrent, nu die ook zijn productbeoordelingen gaat tonen. 'We hopen er juist extra bezoekers door te trekken.' Dat zou moeten gebeuren via een link die doorverwijst. Kieskeurig wil dat de beoordelingen van zijn bezoekers op zo veel mogelijk plaatsen te zien zijn.
Vacatures
Communicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&ACreatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersCommunicatieadviseur (28-38 uur)
CAOPOok Beslist.nl denkt dat de samenwerking geen bezoekers kost. 'Wij kunnen nu juist alles tonen.'
Bron: ANP.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee