Synovate: reclame tijdens dweilpauzes blijkt effectief


De associatie met de Spelen is vergelijkbaar met merken als Rexona (68 procent) en Asics (67 procent). Alleen het sportmerk Nike wordt nog meer met de Spelen geassocieerd, namelijk 86 procent.
Verder blijkt uit het onderzoek dat de 1.500 meter schaatsen waarin Mark Tuitert goud pakte het mooiste sportmoment is van de Spelen in Vancouver volgens de Nederlanders.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOp de tweede plaats volgt de gouden race van Sven Kramer op de 5.000 meter. Verrassend is dat als derde de 10.000 meter wordt genoemd waarin Sven Kramer gediskwalificeerd werd en Bob de Jong brons won.
Dit moment werd nog vaker genoemd dan de ritwinst van Ireen Wüst op de 1.500 meter. Hierbij dient vermeld te worden dat ten tijde van het onderzoek het goud van Nicolien Sauerbreij nog niet bekend was.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid