Overslaan en naar de inhoud gaan

Synovate: reclame tijdens dweilpauzes blijkt effectief

De reclame-uitingen van Unox in de dweilpauzes blijken effectief. Maar liefst tweederde van de Nederlanders vindt het merk Unox bij de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De associatie met de Spelen is vergelijkbaar met merken als Rexona (68 procent) en Asics (67 procent). Alleen het sportmerk Nike wordt nog meer met de Spelen geassocieerd, namelijk 86 procent.

related partner content for mobile comes here

Verder blijkt uit het onderzoek dat de 1.500 meter schaatsen waarin Mark Tuitert goud pakte het mooiste sportmoment is van de Spelen in Vancouver volgens de Nederlanders.

Op de tweede plaats volgt de gouden race van Sven Kramer op de 5.000 meter. Verrassend is dat als derde de 10.000 meter wordt genoemd waarin Sven Kramer gediskwalificeerd werd en Bob de Jong brons won.

Dit moment werd nog vaker genoemd dan de ritwinst van Ireen Wüst op de 1.500 meter. Hierbij dient vermeld te worden dat ten tijde van het onderzoek het goud van Nicolien Sauerbreij nog niet bekend was.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in