Overslaan en naar de inhoud gaan

Twitter installatie voor Replay

(IT) Bezoekers van Salone del Mobile (Milan Design Week) konden hun tweets op Replay Lasterblast jeans projecteren. De installatie, gemaakt…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De tweets worden via lasers op de jeans geprojecteerd. Op deze manier wil Replay aandacht vragen voor de nieuwe Laserblast denim collectie. Deze spijkerbroekenserie wordt met lasers behandeld in plaats van het gebruikelijke 'sandblasting'. Volgens Replay is deze lasertechniek een stuk minder milieubelastend.

related partner content for mobile comes here

Creatieve studio (Stockholm, Amsterdam) heeft de campagne bedacht. 'Het is perfect huwelijk tussen digitaal en fysiek' zegt Bjorn Kummeneje, executive technical director Perfect Fools. 'We wilden een installatie creëren die de verfijnde techniek van het laserblasten weerspiegelde en mensen zowel in-store als online tot actie verleidt'.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in