Radio 538 bouwt marktleiderschap uit


Dat blijkt uit de luistercijfers van het Nationaal Luister Onderzoek die vanochtend zijn bekendgemaakt door Stichting Nationaal Luister Onderzoek (NLO), de opdrachtgever van het luisteronderzoek. De rapportage is gebaseerd op een landelijk representatieve steekproef van 9.539 respondenten van 10 jaar en ouder.
ORN is de nummer 2 met een aandeel van 11,8 (was 11,6). 3FM volgt met 9,5 (was 10,1) en Radio 2 met 9,3 (was 10,0). Sky Radio komt uit op een aandeel van 8,3 procent (was 8,0), Radio 1 daalde van 8,4 naar 7,1 en Q-music ging van 6,3 naar 6,4. Groei was er bij Radio Veronica, dat van 5,1 naar 5,9 ging. Nog beter verging het E-Power dat een stijging noteerde van 4,4 naar 5,3 procent. 100%NL ging van 3,9 naar 4,1.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBij de 'kleinere' zenders zag Slam!FM het aandeel groeien vam 2,1 naar 2,4 procent.
Als standaard tijdvak wordt 06.00 tot 24.00 uur gehanteerd. De gemiddelde luistertijd bedraagt in deze periode 3 uur en 14 minuten per dag, dat is 2 minuten korter dan in de vorige periode.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid