Overslaan en naar de inhoud gaan

Radio 538 bouwt marktleiderschap uit

Radio 538 had in de periode februari - maart 2012 een marktaandeel van 12,1 procent en ziet daarmee het aandeel in vergelijking met…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat blijkt uit de luistercijfers van het Nationaal Luister Onderzoek die vanochtend zijn bekendgemaakt door Stichting Nationaal Luister Onderzoek (NLO), de opdrachtgever van het luisteronderzoek. De rapportage is gebaseerd op een landelijk representatieve steekproef van 9.539 respondenten van 10 jaar en ouder.

related partner content for mobile comes here

ORN is de nummer 2 met een aandeel van 11,8 (was 11,6). 3FM volgt met 9,5 (was 10,1) en Radio 2 met 9,3 (was 10,0). Sky Radio komt uit op een aandeel van 8,3 procent (was 8,0), Radio 1 daalde van 8,4 naar 7,1 en Q-music ging van 6,3 naar 6,4. Groei was er bij Radio Veronica, dat van 5,1 naar 5,9 ging. Nog beter verging het E-Power dat een stijging noteerde van 4,4 naar 5,3 procent. 100%NL ging van 3,9 naar 4,1.

Bij de 'kleinere' zenders zag Slam!FM het aandeel groeien vam 2,1 naar 2,4 procent.

Als standaard tijdvak wordt 06.00 tot 24.00 uur gehanteerd. De gemiddelde luistertijd bedraagt in deze periode 3 uur en 14 minuten per dag, dat is 2 minuten korter dan in de vorige periode.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in