Reputatiemanagement: de goeden lijden onder de kwaden (brandbarometer)
De acute storing bij Vodafone is begin april inmiddels opgelost. Wat rest is de vraag welke impact deze crisis heeft gehad op de…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De acute storing bij Vodafone is begin april inmiddels opgelost. Wat rest is de vraag welke impact deze crisis heeft gehad op de reputatie van Vodafone en de telecomsector in het algemeen. Vodafone bleek haar belofte ‘Power to you’ niet waar te kunnen maken. De nieuwkomer scoort meteen hoog in de brandbarometer en eindigt op nummer vijf. Elk telecombedrijf, of het nu T-Mobile, KPN of Telfort betreft, ondervindt reputatieschade door het uitvallen van het netwerk door de brand bij Vodafone. De goeden lijden onder de kwaden. Naar de brandbarometer
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid