Overslaan en naar de inhoud gaan

Reputatiemanagement: de goeden lijden onder de kwaden (brandbarometer)

De acute storing bij Vodafone is begin april inmiddels opgelost. Wat rest is de vraag welke impact deze crisis heeft gehad op de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De acute storing bij Vodafone is begin april inmiddels opgelost. Wat rest is de vraag welke impact deze crisis heeft gehad op de reputatie van Vodafone en de telecomsector in het algemeen. Vodafone bleek haar belofte ‘Power to you’ niet waar te kunnen maken. De nieuwkomer scoort meteen hoog in de brandbarometer en eindigt op nummer vijf. Elk telecombedrijf, of het nu T-Mobile, KPN of Telfort betreft, ondervindt reputatieschade door het uitvallen van het netwerk door de brand bij Vodafone. De goeden lijden onder de kwaden.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in