Overslaan en naar de inhoud gaan

Twee Bonken voor Bex*

De campagne ‘Weet je wat jij waard bent?’ van Bex*communicatie voor het ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid heeft de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Juryvoorzitter Pieter Hemels maakte dat bekend tijdens de nieuwjaarsbijeenkomst van Communicatieclub Bourgondië (CCB) op 8 januari.

related partner content for mobile comes here

Voor de juryprijs waren er drie finalisten. Naast de campagne van het ministerie waren dat de campagne ‘Ik ben Josje’, opdrachtgever Dream4Kids uit Rosmalen, gemaakt door het Bossche bureau Ambitions, en de campagne ‘De zoete smaak van het resultaat’, opdrachtgever Oxfam Novib, gemaakt door Schepnet uit Tilburg.

 

Publieksprijs

Voor het eerst kent de Communicatieprijs Brabant ook een Publieksprijs. Na de stemming via de website van de CCB en tijdens de nieuwjaarsreceptie bleek de campagne ‘Weet jij wat je waard bent?’ ook wat het publiek betreft de winnaar.

 

Weet jij wat je waard bent?

De winnende campagne van het ministerie van SZW richt zich op jongeren tussen 13 en 17 jaar om hen te laten weten hoe het zit met bijbaantjes en vakantiebanen. Via Facebook en Twitter werd er geadverteerd, met een enorm bereik: onder andere 89.700.00 op Facebook en 4.200.00 op Twitter. De internetmarketing rondom de campagne werd verzorgd door het Tilburgse bureau PauwR.

De jury: ‘Schofterig hoge bereikcijfers. Geweldig dat de jongeren zelf afzender van de boodschap zijn geworden. Mediagebruik en boodschap spreken de doelgroep duidelijk aan. Een terechte winnaar van de Communicatieprijs Brabant 2013.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in