Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne Samsung: Help Ireen Wüst op weg naar Sotsji

In opdracht van Samsung - sponsor van de Olympische Winterspelen - ontwikkelde Cheel Nederland de activatiecampagne Dicht Bij Het Vuur…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Samsung Mobile is sponsor van de Olympische Winter Spelen in Sotsji en heeft het Samsung Galaxy Team opgericht, dat bestaat uit 80 internationale atleten. Het Nederlandse Galaxy-team heeft regerend Europees en wereldkampioen allround schaatsen Ireen Wüst als ‘kopvrouw’.

related partner content for mobile comes here

Cheel Nederland ontwikkelde de activatiecampagne Dicht Bij Het Vuur, waarvan Wüst  het gezicht is. In hun jacht op goud in Sotsji kunnen de Olympische sporters alle hulp gebruiken en daarom roepen zij Nederland op lid te worden van hun Galaxy Team. Op worden dagelijks persoonlijke berichten, foto’s en filmpjes van Ireen, Bell en Bibian geplaatst.

In de voorbereiding op hun wedstrijden in Sotsji vragen de drie atleten hun teamleden hen te helpen door het vervullen van teamtaken. Degenen die een teamtaak als beste vervullen, winnen prijzen, waaronder een schaatsclinic van Wüst.

 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

CREDITS
Strategie : Maarten Mantje
Concept: Frans Pootjes, Peter Tromp
Copy: Frans Pootjes
Art: Peter Tromp
Creative Technologist: Paul van de Woestijne
Head of Social: Paul Braat
Partnership Marketing: Marcel Beerthuizen
Content Manager: Robert Heukels
Online Design: Sean Knowles
Account: Mara Dykhuizen, Lisa Been, Natasja  van de Salentein
Verantwoordelijk bij klant: Caroline Teengs, Geert Mol
Fotografie: Eric Heijweege
Regisseur: Martijn van Hees
Licht en geluid: Gregoor van de Kamp
Producer: Kerstin Kambier
Muziek: Geert van Gaalen
Technische Realisatie: No Protocol

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in