Trouwen op MySpace
MySpace werkt samen met Endemol aan een nieuw programma, waarin het social network de voorbereiding van een huwelijk gaat regelen.
De social realityshow telt 13 afleveringen en heet 'Get Married on MySpace'.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisVerschillende koppels kunnen zich opgeven, het netwerk stemt vervolgens op het favoriete koppel.
Een beetje zoals het geflopte Million Dollar Wedding, van Wendy van Dijk. Maar dan online.
Endemol betaalt de bruiloft, het programma wordt daarbij uiteraard zwaar gesponsord door allerlei merken. Beide partijen zijn overigens nog op zoek naar merken die willen bijdragen op het gebied van onder andere juwelen, huwelijksreis en visagie.
Hier stopt het echter niet: het netwerk mag ?nadat ze hun favoriete koppel hebben gekozen- ook de belangrijkste beslissingen nemen. De jurk, trouwlocatie, alles wordt bepaald door de MySpace-bezoeker.
De laatste aflevering zal worden gewijd aan de trouwceremonie en kun je live bekijken op MySpace.
MySpace heeft eerder (kleinere) online series uitgezonden op zijn netwerk, twee jaar geleden samen met Ford Focus (Roommates) en met Hearst (Freshman15).
(via Marketingvox)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid