Overslaan en naar de inhoud gaan

Trouwen op MySpace

MySpace werkt samen met Endemol aan een nieuw programma, waarin het social network de voorbereiding van een huwelijk gaat regelen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

werkt samen met Endemol aan een nieuw programma, waarin het social network de voorbereiding van een huwelijk gaat regelen.

related partner content for mobile comes here

De social realityshow telt 13 afleveringen en heet 'Get Married on MySpace'.

Verschillende koppels kunnen zich opgeven, het netwerk stemt vervolgens op het favoriete koppel.

Een beetje zoals het geflopte , van Wendy van Dijk. Maar dan online.

Endemol betaalt de bruiloft, het programma wordt daarbij uiteraard zwaar gesponsord door allerlei merken. Beide partijen zijn overigens nog op zoek naar merken die willen bijdragen op het gebied van onder andere juwelen, huwelijksreis en visagie.

Hier stopt het echter niet: het netwerk mag ?nadat ze hun favoriete koppel hebben gekozen- ook de belangrijkste beslissingen nemen. De jurk, trouwlocatie, alles wordt bepaald door de MySpace-bezoeker.

De laatste aflevering zal worden gewijd aan de trouwceremonie en kun je live bekijken op MySpace.

MySpace heeft eerder (kleinere) online series uitgezonden op zijn netwerk, twee jaar geleden samen met Ford Focus () en met Hearst ().

(via Marketingvox)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in