Overslaan en naar de inhoud gaan

Shell heeft beste imago

Shell heeft van alle in ons land gevestigde bedrijven volgens de Nederlandse managers het beste imago.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit blijkt uit onderzoek van online onderzoeksbureau MWM2, dat in opdracht van het blad Management Team ruim 2.000 managers ondervroeg. Centraal in het onderzoek stonden drie vragen: bij welke onderneming of organisatie willen managers het liefst werken, met welk bedrijf doen ze het prettigst zaken en wie heeft het beste toekomstperspectief?

related partner content for mobile comes here

Shell was vorig jaar ook al nummer 1, net voor Rabobank en Philips, die in 2009 ook de tweede en derde plek bezetten. Opvallend is de positie van Heineken, dat van plaats 15 naar de tiende positie steeg. Ook is de opmars van ict-bedrijven als Google en Apple indrukwekkend: zij stonden respectievelijk 22ste en 45ste, nu prijken ze op de 11de en 12de plaats.

Volgens de managers is KPN-topman Ad Scheepbouwer, net als vorig jaar, de beste ceo in Nederland, gevolgd door Hans Weijers van (AkzoNobel) en Philips-baas Gerard Kleisterlee.

De gehele uitslag staat in de , een speciale uitgave van Management Team, die vandaag verschijnt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in