Overslaan en naar de inhoud gaan

RAB nieuwe sponsor ADCN

Het RAB (Radio Advies Bureau) sponsort de ADCN en de Jaarprijzen voor radiocommercials bij de komende Uitreiking van de Lampen (vrijdag) in…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Gemeenschappelijk doel van de samenwerking is het verhogen van de creatieve kwaliteit van radiocommercials. 'Radio is een geweldig medium voor wie het goed weet te gebruiken. Radio zit in de lift bij adverteerders. De match met online wordt ook steeds sterker en succesvoller', aldus RAB.

related partner content for mobile comes here

RAB-directeur George Bohlander: “Radiocommercials maken lijkt simpel en snel. Dat leidt te vaak tot middelmatige spots. Steek je juist meer tijd en energie in je radiocampagne dan krijg je er veel en veel meer succes voor terug. Daarom brengen we bij de Uitreiking een gids uit ‘Kan de radio wat harder’, met tips, zonder cijfers, grafieken of hoogdravend gedoe."

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in