RAB nieuwe sponsor ADCN
Het RAB (Radio Advies Bureau) sponsort de ADCN en de Jaarprijzen voor radiocommercials bij de komende Uitreiking van de Lampen (vrijdag) in…
Gemeenschappelijk doel van de samenwerking is het verhogen van de creatieve kwaliteit van radiocommercials. 'Radio is een geweldig medium voor wie het goed weet te gebruiken. Radio zit in de lift bij adverteerders. De match met online wordt ook steeds sterker en succesvoller', aldus RAB.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
RAB-directeur George Bohlander: “Radiocommercials maken lijkt simpel en snel. Dat leidt te vaak tot middelmatige spots. Steek je juist meer tijd en energie in je radiocampagne dan krijg je er veel en veel meer succes voor terug. Daarom brengen we bij de Uitreiking een gids uit ‘Kan de radio wat harder’, met tips, zonder cijfers, grafieken of hoogdravend gedoe."
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid