Overslaan en naar de inhoud gaan

Bavaria lanceert ‘DutchyDress’

Bierbrouwer Bavaria onthult vandaag 'het eerste WK-item dat ooit gemaakt is speciaal voor vrouwelijke supporters': de DutchyDress.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De DutchyDress is een oranje jurkje dat in opdracht van Bavaria is ontworpen door het Nederlandse kledingmerk SuperTrash.

related partner content for mobile comes here

Het was de bierbrouwer uit Lieshout opgevallen dat vrouwen tijdens het WK net zo veel naar voetbal kijken als mannen en dat meer dan 50 procent van de vrouwen bier koopt. Bavaria meldt in een persbericht dat het 'iets doet om de vrouw zich vrouwelijker te laten voelen en tegelijkertijd de man een plezier te doen.'

De DutchyDress is volgens Bavaria een jurkje van oranje tricot met rood/wit/blauw koord dat zo is ontworpen dat het iedereen past en iedereen staat. Bavaria: 'In termen van de fashion-addicts is dit "een musthave"!' Bavaria heeft Sylvie van der Vaart bereid gevonden om het gezicht van DutchyDress te zijn.

De DutchyDress is vanaf 26 april 2010 verkrijgbaar (zolang de voorraad strekt) in alle supermarkten in een passende verpakking met acht blikken Bavaria 33cl voor een consumentenadviesprijs van 9,99 euro en ook in webshop op . Het jurkje is te zien in de Bavaria-commercial die vanaf 19 mei wordt uitgezonden op televisie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in