Overslaan en naar de inhoud gaan

Saskia Caelen in directie Mindshare

Saskia Caelen (41) is toegetreden tot de directie van Mindshare.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Caelen is als partner client leadership verantwoordelijk voor het gehele klantenpakket van Mindshare en zij stuurt een aantal klantdirectors aan. Daarnaast is zij voor verantwoordelijk voor training en ontwikkeling van talent. Tot op heden was zij verantwoordelijk voor het KPN team, een rol die zij blijft vervullen. Daarvoor was Caelen werkzaam als manager marketing communicatie bij ING.

related partner content for mobile comes here

Michel van der Linden (39) trad oktober vorig jaar al toe als COO van Mindshare. Hij is afkomstig van Ogilvy waar hij de afgelopen acht jaar CFO was. De directie van Mindshare bestaat nu uit Ruud de Langen (CEO), Saskia Caelen en Michel van der Linden. Ton Schoonderbeek is chairman en internationaal verantwoordelijk voor Benelux en Scandinavië.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in