Overslaan en naar de inhoud gaan

Groupon zegt verbeteringen toe

Kortingsbonnensite Groupon Nederland heeft met de Consumentenautoriteit afgesproken dat zij op drie onderdelen de dienstverlening aan…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Groupon zal zich richten op: het verschaffen van meer duidelijkheid over bij wie de consument met vragen terecht kan en wie verantwoordelijk is voor de uitvoering van de aanbieding; duidelijkere communicatie over de inhoud van de aanbieding; en duidelijkere communicatie over levertijden en de wettelijke bedenktijd na het kopen van een kortingsbon.

related partner content for mobile comes here

Ruud Giebels, COO van Groupon, over de reprimande: ‘De afspraken met de Consumentenautoriteit zullen ons helpen om de klanttevredenheid verder te verbeteren. Ons doel is dat onze klanten een “topervaring” hebben met Groupon, en dat ze alle informatie krijgen die ze nodig hebben om een goede aankoopbeslissing te maken.’

De Consumentenautoriteit is onderdeel van het ministerie van Economische Zaken en kan bedrijven ook boetes opleggen. 'Maar in dit geval leek een schriftelijke toezegging ons de beste oplossing', aldus Saskia Bierling, woordvoerder van de Consumentenautoriteit, op Volkskrant.nl.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in