RTL Nederland: distantiestrategie in crisis werpt zijn vruchten af (brandbarometer)
Het zal niemand zijn ontgaan dat RTL is gestopt met het programma ‘24 uur: tussen leven en dood’ van producent Eyeworks met als decor…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het zal niemand zijn ontgaan dat RTL is gestopt met het programma ‘24 uur: tussen leven en dood’ van producent Eyeworks met als decor het academische ziekenhuis VUmc in Amsterdam. Nietsvermoedende patiënten werden zonder toestemming op hun meest kwetsbare momenten gefilmd. Waar aanvankelijk nog een merkwaardige berusting heerste bij de initiatiefnemers tijdens de uitzending van Nieuwsuur, was een dag later het programma van de buis gehaald. Lees verder bij de Brandbarometer.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid