Overslaan en naar de inhoud gaan

Race tegen een tijger voor het WNF

Het Russische bureau Hungry Boys maakt het mogelijk om te racen tegen een Amur tijger in het wild.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het Wereld Natuur Fonds heeft in samenwerking met creatief bureau Hungry Boys die het mogelijk maakt om te racen tegen een Amur tijger in zijn natuurlijke omgeving.

related partner content for mobile comes here

Deelnemers kunnen via de website meedoen aan de challenge door verbinding te maken met hun hardloopapp (Nike+, MapMyRun, Strava of RunKeeper).  Ze kunnen hun prestaties tegen de tijger (die een GPS-tracker omheeft) en tegen andere deelnemers monitoren door de hastag te volgen op Twitter.

De campagne is opgericht om aandacht te genereren voor de Amur tijgers, waarvan er nog maar 450 in het wild zijn. Wanneer een deelnemer de wedstrijd tegen de tijger verliest, moet hij of zij vijf dollar doneren aan het WNF.

Credits
Agency: Hungry Boys, Moscow
Client:  WWF Russia
Creative Director:  Vlad Sitnikov
Creator:  Ksenia Apresyan
Producer:  Victor Kozlov
Art Direction:  Sergey Andronov
Design:  Anna Komarova
Motion Designer:  Sergey Yumakov
PR Manager:  Alena Timchenko

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in