Nederlandse Aardappel Organisatie neemt superfood, dieetgoeroes en foodies op de hak
De belangenbehartiger van de Nederlandse aardappelhandel, NAO, wil de aardappel weer op de kaart zetten. In het filmpje 'Power to the Pieper!' (bureaus: Food Cabinet en Boomerang Create) wordt gesteld dat in de huidige tijd van hip en verantwoord voedsel de zoektocht naar lekker en gezond eten steeds ingewikkelder lijkt. 'Vroeger aten we ons ontbijt, lunch en diner, nu praten we er vooral over. Altijd en overal….. De superfood adviezen van dieetgoeroes en food bloggers vliegen ons om de oren. We zoeken ons heil in exotische producten en gezond eten lijkt duurder dan ooit. Laten we ons niet een klein beetje gek maken?'
Volgens de NAO is de aardappel al honderden jaren 'super foodzaam'. De campagne zal zowel online, in social media, als instore te zien zijn.
Vacatures
Allround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en MilieuPower to the Pieper
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid