Overslaan en naar de inhoud gaan

Amsterdamse lingeriewinkel: 'Kantel je telefoon en kleed me uit'

Mobiele site voor mannen 'dress to undress' doet de aan- en uitkleedpen van vroeger herleven.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de tijd dat de meeste dingen nog analoog waren, kon je op de kermis de aan- en uitkleedpen winnen. Een op die pen in negligé gehulde dame kon worden uitgekleed door de pen om te draaien. Dat was voor Olaf Arkauer de inspiratie voor de mobiele website dress to undress, waarop verschillende dames aan- en uitgekleed kunnen worden, simpelweg door de telefoon (of tablet) te kantelen.

related partner content for mobile comes here

Arkauer, in het dagelijks leven strategy director en partner bij Etcetera heeft een (&;grote&;) zus die een bruidsmodewinkel in de Beethovenstraat te Amsterdam bestiert. De winkel verkoopt ook cocktail jurken en lingerie. Arkauer zegt: &;Met het team hier hebben we iets heel tofs bedacht en gemaakt. Mannen weten vaak niet wat ze voor Valentijn moeten kopen en áls ze dan iets kopen is het bijna altijd de foute maat. Dan wordt het bijna altijd teruggebracht. Wij bedachten de oplossing: een cocktail-waardebon in een mooie giftbox.&;

Het motto van de mobiele site (doelgroep: men only) luidt: om je Valentijn uit te kleden, zal je haar eerst moeten aankleden. De site www.dresstoundress.eu werkt alleen op mobiele apparaten.

Credits
Max Remkes: development
Marc Elbers: project director
Stan van Zon: creatie
Gido van der Vlies: creatie
Alex Constantinou: designer
Remko Esser: productie
Kees van Dorp: creatie

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in