Overslaan en naar de inhoud gaan

Obvion komt met tweede commercial in campagne 'Hoe wil jij wonen?'

De hypotheekverstrekker zegt dat het noodzakelijk is 'om over de toekomst na te denken en op een andere manier met woonvragen om te gaan'.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de tweede commercial van de &;Hoe wil jij wonen?&;, richt Obvion zich op starters op de woningmarkt die geen vast arbeidscontract hebben of ZZP-er zijn. Obvion: &;Gebrek aan financiële zekerheid maakt het soms moeilijk om een huis te kopen.&; Obvion zegt te willen laten zien dat er - ondanks de veranderende situatie op de arbeidsmarkt - ook voor deze doelgroep meer mogelijk is dan ze denken. &;Zo kan&;, zegt de financial, &;de haalbaarheid van een hypotheek tegenwoordig ook worden getoetst op basis van een perspectiefverklaring.&;

related partner content for mobile comes here

De commercial is - net als de eerste - gemaakt door Eigen Fabrikaat. Johan Kramer (100% Halal) tekende voor de regie.

Obvion zegt het als financiële instelling in deze tijd noodzakelijk te vinden om over de toekomst na te denken en op een andere manier met woonvragen om te gaan. &;Wij gaan verder met het onder de aandacht brengen van maatschappelijke veranderingen binnen de woningmarkt.&;

Peter Scholtens, creatief directeur van Eigen Fabrikaat, voegt toe: &;We willen herkenbare, charmante verhalen uit het leven van alledag laten zien, waarin we vertellen en laten voelen wat de meerwaarde van Obvion is.&;

Credits
Klant: Obvion hypotheken
Bureau: Eigen Fabrikaat
Regisseur: Johan Kramer (100% Halal) 
Media: Initiative

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in